Школа молодого вчителя


ЗАНЯТТЯ  1


 

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА

1.     Анкетування молодого вчителя з метою визначення труднощів, проблем в організації роботи помічника вчителя в умовах інклюзивного навчання.

2.     Створення мобільної групи «наставник – молодий вчитель»

3.     Інструктаж молодого педагога: « Посадові обов’язки  асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням».

4.     Опрацювання закону про інклюзивну освіту, нормативних документів про організацію інклюзивного навчання  у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році.

5.     Тренінг « Безпека життєдіяльності в освітньому закладі. Надання першої допомоги дитині з особливими освітніми потребами.»

6.     Консультація. Ведення документації асистента  вчителя інклюзивного класу.

 

Робота між засіданнями.

1.     Практичне опрацювання нормативно-правових документів інклюзивної освіти.

2.     Організація роботи у класі з інклюзивним навчанням (індивідуальне навчання).

 

ЗАНЯТТЯ  2


 

СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА

1.     Золота педагогічна скарбничка «101цікава педагогічна ідея»

 ( як зробити урок).

      2. Особливості розробки уроку у класі з інклюзивним навчанням.

      3. Психолого – педагогічні аспекти роботи з дітьми з особливими             освітніми потребами.

       4. Діагностика педагогічної оцінки та самооцінки готовності молодого спеціаліста до саморозвитку.

        5. Консультація для молодого вчителя з проблем професійного зростання.

 

Робота між засіданнями.

1.     Відвідування занять у досвідчених педагогів та  асистента учителя.

2.     Експрес – інтерв’ю « Що цікавого мені у роботі вчителя».

ЗАНЯТТЯ  3


 

РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА

1.     Панорама « Психологічні причини неуспішності учнів з особливими освітніми потребами:

ü не сформованість прийомів навчальної діяльності;

ü слабка концентрація уваги;

ü низький рівень переключення уваги;

ü проблеми зі здоров’ям.

2.     Консультація: « Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами».

3.     Обговорення уроків і занять відвіданих у вчителів та  асистентів вчителів школи.

4.     Круглий стіл « Всеобуч для батьків». Організація індивідуальної роботи з батьками.

5.     Практикум. Відвідування батьківських зборів  досвідчених класних керівників.

 

Робота між засіданнями.

1.     Ознайомлення з напрацюваннями вчителів, що працюють в інклюзивних класах.

2.     Підготувати методичну розробку з циклу: « Всеобуч для батьків»

 

ЗАНЯТТЯ  4


 

ЯК Я БАЧУ СЕБЕ ЯК УЧИТЕЛЯ

1.     Методична панорама: « Інформаційно – комунікативний простір як середовище розвитку інноваційної особистості»

2.     Консультація: « Інші форми навчання: екскурсії, практикуми, семінари в умовах інклюзивного навчання».

3.     Консультпункт: « Робота над постановкою проблемного питання».

4.     Міні – дослідження: « Вивчення професійної готовності вчителя до творчої діяльності».

5.     Експрес – інтерв’ю з колегами, учнями, батьками молодого вчителя

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар