Учись учитись



Як навчитися швидко читати.

 Метод Тіма Феррісса
          Відомий письменник, серед робіт якого є кілька бестселерів, запропонував техніку, що складається з двох етапів:
      Починати читати тексти, водячи олівцем або пальцем по рядках. Саме так вчаться читати діти, щоб візуально сприймати слова і асоціювати їх з власними думками та картинками.
     Через певний час варто спробувати починати читання кожного рядка з третього слова, перші два необхідно помічати периферичним зором. Це допоможе збільшити швидкість читання.
   За словами письменника, дана методика дозволяє значно поліпшити сприйняття тексту, скоротивши час читання до 25-50%. Існують також інші методики, які складно виконати самостійно. Для них потрібна наявність спеціальних програм на комп’ютері або нагляд фахівця. Техніка Тіма Феррісса оптимальна для самонавчання на початковому етапі.


Як правильно вчити вірші

Розглянемо для початку, як правильно слід вчити вірші. Цей спосіб вважається класичним і дозволяє запам’ятовувати вірші надовго, що неодмінно стане в нагоді в подальшому, наприклад, при написанні твору.
1) вчити вірш слід почати заздалегідь, коли в запасі є дня 2-3.
2) для початку прочитайте все вірш вголос і бажано не один раз.
3) подумки намалюйте собі картину описуваних у творі подій. У будь-якому вірші, навіть в описі пейзажу, є сюжет. Якщо є здібності до малювання, можна навіть накидати ескіз.
4) виділіть головних героїв віршу, відчуйте ті почуття, які намагається передати поет.
5) перепишіть вірш. Так ви залучете ще один вид пам’яті.
6) прочитайте вірш ще раз вголос, але повільно, подумки уявляючи собі героїв і події та акцентуючи уваги на словах, їх формі і часу.
7) тепер переходимо безпосередньо до заучування. Читаєте перший рядок кілька разів і запам’ятовуєте. Потім до першої додаєте другий рядок. Запам’ятовуєте вже дві. Так, поступово, заучуєте весь вірш, кожен раз додаючи по одному рядку.
8) напишіть шпаргалку, в якій будуть позначені перші слова кожного рядка.
 


Як працювати над задачею?

 1. Уважно читаємо задачу 2-3 рази, визначаємо головні слова.

 2. Записуємо коротку умову.

 3. Аналізуємо, що позначає кожне число і чи можна розв`язати задачу одразу.

 4. Якщо задача проста, пояснюємо як відповісти на питання.

 5. Якщо задача складна, продовжуємо аналізувати, складаємо схему  розв`язання.

 6. За схемою записуємо розв`язання з поясненням на кожну дію, вираз і повну  відповідь.

7. Увага! Відповідь починаємо записувати з числа.

 

 

Пам’ятка «Секрети успіху на уроці"
Підготуй усе необхідне для уроку до дзвінка, поклади на парту.
Зосередься на завданні, щоб краще його зрозуміти.
Піднімай руку, а не вигукуй з місця.
Не розмовляй з  сусідом по парті.
Розраховуй на власні знання, не сподівайся списати.
До відповіді завжди готуйся.
Дотримуйся правил  етикету.                                           

Сиди рівно, не  крутися.
Вимикай мобільний телефон. 

Немає коментарів:

Дописати коментар