ЗАНЯТТЯ 1
ОРГАНІЗАЦІЯ
РОБОТИ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА
1. Анкетування
молодого вчителя з метою визначення труднощів, проблем в організації роботи
помічника вчителя в умовах інклюзивного навчання.
2.
Створення мобільної групи «наставник –
молодий вчитель»
3.
Інструктаж молодого педагога: « Посадові
обов’язки асистента вчителя в класі з
інклюзивним навчанням».
4.
Опрацювання закону про інклюзивну
освіту, нормативних документів про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах у
2017-2018 навчальному році.
5.
Тренінг « Безпека життєдіяльності в
освітньому закладі. Надання першої допомоги дитині з особливими освітніми
потребами.»
6. Консультація.
Ведення документації асистента вчителя
інклюзивного класу.
Робота
між засіданнями.
1. Практичне
опрацювання нормативно-правових документів інклюзивної освіти.
2. Організація
роботи у класі з інклюзивним навчанням (індивідуальне навчання).
ЗАНЯТТЯ
2
СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДОГО
ПЕДАГОГА
1. Золота
педагогічна скарбничка «101цікава педагогічна ідея»
( як зробити урок).
2. Особливості розробки уроку у класі з
інклюзивним навчанням.
3. Психолого – педагогічні аспекти роботи
з дітьми з особливими
освітніми потребами.
4. Діагностика педагогічної оцінки та
самооцінки готовності молодого спеціаліста до саморозвитку.
5. Консультація для молодого вчителя з
проблем професійного зростання.
Робота
між засіданнями.
1. Відвідування
занять у досвідчених педагогів та асистента
учителя.
2.
Експрес – інтерв’ю « Що цікавого мені у
роботі вчителя».
ЗАНЯТТЯ
3
РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА
1. Панорама
« Психологічні причини неуспішності учнів з особливими освітніми потребами:
ü не
сформованість прийомів навчальної діяльності;
ü слабка
концентрація уваги;
ü низький
рівень переключення уваги;
ü проблеми
зі здоров’ям.
2.
Консультація: « Особливості оцінювання
навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами».
3.
Обговорення уроків і занять відвіданих у
вчителів та асистентів вчителів школи.
4.
Круглий стіл « Всеобуч для батьків».
Організація індивідуальної роботи з батьками.
5. Практикум.
Відвідування батьківських зборів
досвідчених класних керівників.
Робота
між засіданнями.
1. Ознайомлення
з напрацюваннями вчителів, що працюють в інклюзивних класах.
2. Підготувати
методичну розробку з циклу: « Всеобуч для батьків»
ЗАНЯТТЯ
4
ЯК Я БАЧУ СЕБЕ ЯК УЧИТЕЛЯ
1. Методична
панорама: « Інформаційно – комунікативний простір як середовище розвитку
інноваційної особистості»
2.
Консультація: « Інші форми навчання:
екскурсії, практикуми, семінари в умовах інклюзивного навчання».
3.
Консультпункт: « Робота над постановкою
проблемного питання».
4.
Міні – дослідження: « Вивчення професійної
готовності вчителя до творчої діяльності».
5. Експрес
– інтерв’ю з колегами, учнями, батьками молодого вчителя
Немає коментарів:
Дописати коментар